پـشـتـیـبانی تلفنی

81 16 072 0991

پروپزال تاثیر رسانه های گروهی: ادمودو، بر روی یادگیری لغات در فراگیران ایرانی با عنوان یادگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

29,000 تومان

پروپزال تاثیر رسانه های گروهی: ادمودو، بر روی یادگیری لغات در فراگیران ایرانی با عنوان یادگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

پایان نامه كارشناسي ارشد_رشته زبان انگلیسی

فهرست مطالب

  • بيان مسأله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقيق
  • مرور ادبیات و سوابق مربوطه
  • جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
  • اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي)
  • سؤالات تحقیق
  • فرضيه ‏هاي تحقیق
  • روش تحقیق
  • تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی)
  • روش شناسی تحقیق

بخش هایی از مطالب پروپزال تاثیر رسانه های گروهی: ادمودو، بر روی یادگیری لغات در فراگیران ایرانی با عنوان یادگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

 

بيان مسأله

 

While vocabulary is essential to language and of importance to the language learners (Zimmerman, 1997), instructors in Iranian EFL contexts still want to devote more time to grammar or the structure of the language rather than paying special attention to vocabulary. Possibly it is due to the fact that structure is somehow limited and easier to handle for the instructors, while vocabulary is not (Sheehan, 2004

.

پروپزال تاثیر رسانه های گروهی: ادمودو، بر روی یادگیری لغات در فراگیران ایرانی با عنوان یادگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم -رشته  زبان انگلیسی-تهیه شده توسط ماهان داک

 

آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروپزال تاثیر رسانه های گروهی: ادمودو، بر روی یادگیری لغات در فراگیران ایرانی با عنوان یادگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم”
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

مكان گيرنده

پروپزال تاثیر رسانه های گروهی: ادمودو، بر روی یادگیری لغات در فراگیران ایرانی با عنوان یادگیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

29,000 تومان
خانه
0 مورد سبد خرید
حساب من