پـشـتـیـبانی تلفنی

81 16 072 0991

پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی

29,000 تومان

پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی

پایان نامه كارشناسي ارشد_رشته زبان انگلیسی

فهرست مطالب

  • بيان مسأله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقيق
  • مرور ادبیات و سوابق مربوطه
  • جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
  • اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي)
  • سؤالات تحقیق
  • فرضيه ‏هاي تحقیق
  • تعريف واژه ‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی)
  • روش شناسی تحقیق
  • روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها

بخش هایی از مطالب پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی

 

بيان مسأله

Individual differences add to our ability to predict scores on tests of academic achievement and confirm that personality factors are as important as intelligence for educational achievement. The idea that language learning varies with personality traits may suggest that some of these traits are beneficial for learners (Strong, 1983, as cited in Kezwer, 1987). Crozier (1997) cites some important personality traits with regard to the individual differences among learners: intelligence, anxiety, motivation, self-confidence, shyness, aggressiveness.

اهداف تحقیق

The ideal objective of this study is to solve the problems of Iranian EFL learners in grammar regarding their personality characteristics

The main objective of study is to find the relationship between Iranian EFL learners’ self-regulation and self-efficacy and their grammar learning strategy use.

The specific objective of this study is to distinguish between Individual characteristics (self-efficacy or self-regulation) in enhancing EFL learners’ grammar learning strategy use.

روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها

Data will be analyzed using Pearson correlation to investigate the relationships between EFL learners’ self-efficacy their grammar language learning strategies. Mean and Standard Deviation of questionnaire items will be calculated.

 

.

پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی-رشته زبان انگلیسی-تهیه شده توسط ماهان داک

 

آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی”
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

مكان گيرنده

پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی

29,000 تومان
خانه
0 مورد سبد خرید
حساب من