پروپزال بررسی تاثیر استفاده از روشهای وانمود سازی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم شهرستان دلفان

29,000 تومان

پروپزال بررسی تاثیر استفاده از روشهای وانمود سازی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم شهرستان دلفان

پروپزال كارشناسی ارشد_رشته علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی)

فهرست مطالب

  • بيان مسأله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقيق
  • مرور ادبیات و سوابق مربوطه
  • جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
  • اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي)
  • اهداف جزیی
  • سؤالات تحقیق
  • فرضيه ‏هاي تحقیق
  • تعريف واژه ‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی)
  • روش شناسی تحقیق
  • ابزار گردآوری داده ها
  • جامعه آماري، روش نمونه‏ گيري و حجم نمونه
  • روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده ‏ها
  • منابع

 

 

بخش هایی از مطالب پروپزال بررسی تاثیر استفاده از روشهای وانمود سازی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی

 

بيان مسأله

يکي از نيازهاي جدي زندگي در دنياي پر شتاب امروز كه حجم و سرعت اینترنت و دگرگوني هاي آن در تمام قرَون و اعصار بشر بي سابقه است ،شکل تدادن به تحولات و نو آوري هاي آموزشي ويژه در سطح مدارس است؛ چرا كه اين امر شايد يکي از مؤثرترين زمينه هايي است كه ما را قادر مي سازد تا فاصله­ي خود را با تحولات و دگرگوني­هاي جهاني كمتر كنيم

ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﺑﻪﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ي رواﺑﻂ اﻧﺴﺎﻧﯽﺑﺮاي اﯾﺠـﺎدﻣﺴـﺌﻮﻟﯿﺖ اﺟﺘﻤـﺎﻋﯽ در ﻣﺪرﺳـﻪ و ﺟﺎﻣﻌـﻪﻣﯽﭘﺮدازد. اﻫﻤﯿﺖﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ وﻗﺘﯽﺑﻬﺘﺮﻣﺸﺨﺺﻣﯽﺷﻮدﮐﻪﻧﺎﺑﻬﻨﺠﺎريﻫﺎيﻣﻮﺟﻮد در ﺟﺎﻣﻌﻪ را ﻣﺸﺎﻫﺪهﮐﻨﯿﻢ.  ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﯽﻣﻄﺎﻟﻌﺎت اﺟﺘﻤﺎﻋﯽﻓﺮاﮔﯿﺮان را ﺑﺎﻣﺸﮑﻼتﺟﺎﻣﻌﻪ آﺷﻨﺎﻣﯽﮐﻨﺪ و آن ﻫـﺎ  را در ﯾﺎﻓﺘﻦ راﻫﮑﺎرﻫﺎ و راه ﺣﻞﻫﺎﯾﯽﺑﺮايﺑﺮﺧﻮردﺑﺎ اﯾﻦﻣﺸﮑﻼت آﺷﻨﺎﻣﯽﮐﻨﺪ.(ﺣﺒﯿﺒﯽ ، 1381).

اهداف تحقیق

هدف اصلی از این پژوهش مطالعه بررسی تاثیر استفاده از روشهای وانمود سازی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم شهرستان دلفان است .

اهداف جزیی:

1-بررسی تاثیر روش های وانمود سازی بر پرورش مسئولیت پذیری دانش آموزان

2- بررسی تاثیرروش های تدریس وانمود سازی بر درک مفاهیم انظباتی اجتماعی

3- بررسی تاثیرروش های تدریس وانمود سازی بر پرورش مهارتهای اجتماعی

بخشی از منابع

  • رئیسی، ایرج،1402،تاثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،اولین همایش بین المللی معلمان برتر و مدارس پیشرو در هزاره سوم،بوشهر
  • کرمی علیا، افسانه و امیری، محمدمهدی،1403،اهمیت روش های تدریس فعال و غیر فعال با تاکید بر خلاقیت،سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش،تهران
  • فضلی خانی ،1394،ارزیابی مدارس هوشمند و سنتی از نظر کارایی در ایجاد یادگیرندگان خود تنظیم در راستای تحول نظام برنامه پنجم توسعه کشور
  • قربانی واقعی، نسرین. (1384). “رابطه بین انوان و ابعاد مسئولیت پذیری محتوای کتاب آزمایشی مطالعات اجتماعی پایه سوم در مقطع ابتدایی”. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی.
  • صفوره بهور، 1390، مقایسه تاثیر روش تدریس ایفای نقش و روش تدریس متداول بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی کتاب درسی هدیه های آسمانی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهرستان رابر، پایان نامه کارشناسی ارشد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
  • حبیبی، فاطمه، 1388، روش ها و فنون تدریس در علوم اجتماعی، رشد آموزش علوم اجتماعی، دوره 13، شماره 1، صفحات 36 – 43

 

پروپزال بررسی تاثیر استفاده از روشهای وانمود سازی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم شهرستان دلفان- رشته علوم تربیتی – تهیه شده توسط ماهان داک

 

آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروپزال بررسی تاثیر استفاده از روشهای وانمود سازی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه ششم شهرستان دلفان”