پروپزال بررسی عوامل تعیین کننده رضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان کرمانشاه و راهکارهای ارتقاء آن

29,000 تومان

پروپزال بررسی عوامل تعیین کننده رضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان کرمانشاه و راهکارهای ارتقاء آن

پروپزال كارشناسي ارشد_رشته مدیریت بازرگانی (بازاریابی)

فهرست مطالب

  • بيان مسأله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقيق
  • مرور ادبیات و سوابق مربوطه
  • جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
  • اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي)
  • سؤالات تحقیق
  • فرضيه ‏هاي تحقیق
  • مدل پژوهش
  • روش شناسی تحقیق
  • منابع و ماخذ
  • جامعه آماري، روش نمونه‏ گيري و حجم نمونه
  • روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده ‏ها

بخش هایی از مطالب پروپزال بررسی عوامل تعیین کننده رضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان کرمانشاه و راهکارهای ارتقاء آن

 

بيان مسأله

رضایت شغلی هم یکی از مباحث بسیار مهم در پژوهش‌های مربوط به سازمان‌های کاری بوده و مطالعه‌ها و پژوهش‌های زیادی در این زمینه انجام‌گرفته است. به‌طور تقریبی از سال‌های 192-1940 بود که رضایت شغلی به‌طور وسیع مطرح‌شده و موضوع بحث و پژوهش پژوهشگران بسیاری قرارگرفته است به‌طوری‌که تا سال 1992 بیش از 5000 مطالعه فقط در آمریکا در مورد رضایت شغلی منتشرشده است (Tompson David, 1997).

به‌زعم بسیاری از اندیشمندان حوزه علوم اجتماعی و رفتاری، «رضایت شغلییکی از چالش‌برانگیزترین مفاهیم سازمانی و پایه بسیاری از سیاست‌ها و خط‌مشی‌های مدیریت برای افزایش بهره‌وری و کارایی سازمان است» (هومن حیدرعلی، 1381). به نظر هاپاک (1935) رضایت شغلی مفهوم پیچیده و چندبعدی است که با عوامل روانی، جسمانی و اجتماعی ارتباط دارد.

….

اهداف تحقیق

اهداف اصلی

تعیین عوامل تعیین کننده رضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان کرمانشاه.

اهداف جزیی

1- تعیین رابطه بین عوامل سازمانی با رضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان کرمانشاه.

و …

 

 

منابع

  • حسینی هاشم زاده، داود (1389). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن، مجله مدیریت دولتی، شماره 5، ص 17-36.
  • دهقانپور، غلامرضا (1388). مقاله «رضايت‌ شغلى و بهره‌ورى»، نظام جامع اطلاع رسانی اشتغال.
  • رابينز، استيفنپى (1384). مبانى رفتار سازمانى (على پارسائيان و محمد اعـرابى، مـترجمان). تهران: دفتر پژوهش‌هاى فرهنگى.
  • روحی عزیزی، مریم و مهدوی، مژگان (1379). عوامل مؤثر در رضایت شغلی کارکنان، مجله تعاون، شماره 107، 56-51.
  • شریف زاده،فتاح (1390). مدیریت خدمات کشوری: تحلیل آثار اجرای فصل حقوق و مزایای قانون مدیریت خدمات کشوری بر رضایت شغلی کارکنان سازمان های عمومی ایران، سال ششم، شماره 3، 510-487.
  • شفيع آبادى،عبد اللّه (1376).راهنمايى و مشاوره شغلى و حرفه‌اى.تهران:رشد.
  • هومن،حـيدر على (1381).تهيه و استاندارد ساختن مقياس‌‌ رضايت‌.تهران:مؤسسه عالى آموزش و پژوهـش مديريت و برنامه‌ريزى.
  • Bola Adekola, (2011) CAREER PLANNING AND CAREER MANAGEMENT AS CORRELATES FOR CAREER DEVELOPMENT AND JOB SATISFACTION, A CASE STUDY OF NIGERIAN BANK EMPLOYEES

و …

 

پروپزال بررسی عوامل تعیین کننده رضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان کرمانشاه و راهکارهای ارتقاء آن تهیه شده توسط ماهان داک

 

آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروپزال بررسی عوامل تعیین کننده رضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان کرمانشاه و راهکارهای ارتقاء آن”