پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات
- دسته بندی: مدیریت
- حجم فایل: 200KB
- نوع فایل: pptx
- صفحات: 36
- مقطع تحصیلی: کارشناسی
پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات
مقدمه تاثیر عوامل بازاریابی داخلی
امروزه صنايع خدماتي نقش اساسي و مهمي در رشد و توسعه اقتصادي كشورها ايفا مي كنند و در اين ميان نقش ، اهميت و جايگاه صنعت بيمه به عنوان يك صنعت حمايت كننده بر هيچ كس پوشيده نيست . در عين حال، افزايش رقابت ها در بازار صنعت بيمه، اكثر مديراناين صنعت را به چاره انديشي براي حضور ماندگار در عرصه كسب و كار واداشته است .
بنابراين آن ها ناگزيرند، رويكردهايي كه كسب رضايت بيشتر مشتريان را بيابند و به آن عملكنند. يكي از راه هاي دستيابي به اين مهم، بهبود كيفيت خدمات بيمه ها است .در اين مياناهميت نقش كاركنان اين صنعت، بر هيچ كس پوشيده نيست و تنها كاركنان راضي مي توانندمشتريان را راضي نگه دارند .
بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه بهبود كيفيت خدمات داخلي سازمان، به افزايش رضايت مشتريان خارجي منجر مي شود
فهرست مطالب
-
- مقدمه
- تاثير عوامل مختلف بازاريابي داخلي
- مدل تحلیلی پژوهش
- بازاریابی خارجی
- بازاریابی داخلی
- فرضيه هاي تحقيق
- روش شناسی تحقیق
- پرسشنامه ها
- امنیت شغلی
- اموزش
- پاداش
- تسهیم اطلاعات
- توانمندسازی
- کاهش فاصله طبقاتی
- ازمون فرضیات پژوهش
- ازمون همبستگی اسپرمن امنیت شغلی و کیفیت خدمت رسانی کارکنان
- نتایج
- الویت بندی شاخص ها
- پیشنهادها
- منابع
پاورپوینت رشته مدیریت پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات در 36 اسلاید توضیح داده شده است، دسترسی به فایل قابل ویرایش برای شما پس از خرید از ماهان داک امکان پذیر می باشد.
آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.