پـشـتـیـبانی تلفنی

81 16 072 0991

پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات

پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات

29,000 تومان

پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات

مقدمه تاثیر عوامل بازاریابی داخلی

امروزه صنايع خدماتي نقش اساسي و مهمي در رشد و توسعه اقتصادي كشورها ايفا مي كنند و در اين ميان نقش ، اهميت و جايگاه صنعت بيمه به عنوان يك صنعت حمايت كننده بر هيچ كس پوشيده نيست . در عين حال، افزايش رقابت ها در بازار صنعت بيمه، اكثر مديراناين صنعت را به چاره انديشي براي حضور ماندگار در عرصه كسب و كار واداشته است .

بنابراين آن ها ناگزيرند، رويكردهايي كه كسب رضايت بيشتر مشتريان را بيابند و به آن عملكنند. يكي از راه هاي دستيابي به اين مهم، بهبود كيفيت خدمات بيمه ها است .در اين مياناهميت نقش كاركنان اين صنعت، بر هيچ كس پوشيده نيست و تنها كاركنان راضي مي توانندمشتريان را راضي نگه دارند .

بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه بهبود كيفيت خدمات داخلي سازمان، به افزايش رضايت مشتريان خارجي منجر مي شود

فهرست مطالب

    • مقدمه
    • تاثير عوامل مختلف بازاريابي داخلي
    • مدل تحلیلی پژوهش
    • بازاریابی خارجی
    • بازاریابی داخلی
    • فرضيه هاي تحقيق
    • روش شناسی تحقیق
    • پرسشنامه ها
    • امنیت شغلی
    •  اموزش
    • پاداش
    • تسهیم اطلاعات
    • توانمندسازی
    • کاهش فاصله طبقاتی
    • ازمون فرضیات پژوهش
    • ازمون همبستگی اسپرمن امنیت شغلی و کیفیت خدمت رسانی کارکنان
    • نتایج
    • الویت بندی شاخص ها
    • پیشنهادها
    • منابع

 

 

پاورپوینت رشته مدیریت پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات در 36 اسلاید توضیح داده شده است، دسترسی به فایل قابل ویرایش برای شما پس از خرید از ماهان داک امکان پذیر می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات”
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

مكان گيرنده

پاورپوینت تاثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارایه خدمات

29,000 تومان
خانه
0 مورد سبد خرید
فروشگاه
حساب من