پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: مصرف کنندگان مواد غذایی در شهر کرمانشاه)

29,000 تومان

پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت­ پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: مصرف­کنندگان مواد غذایی در شهر کرمانشاه)

پايان ‏نامه ی كارشناسي ارشد_رشته مدیریت بازرگانی

فهرست مطالب

  • بيان مسأله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقيق
  • مرور ادبیات و سوابق مربوطه
  • جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
  • اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي)
  • سؤالات تحقیق
  • فرضيه ‏هاي تحقیق
  • تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
  • روش شناسی تحقیق
  • منابع و ماخذ
  • جامعه آماري، روش نمونه‏ گيري و حجم نمونه
  • روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده ‏ها

بخش هایی از مطالب پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان

 

بيان مسأله

شرکت­های بزرگ از تأثیر ایفای مسئولیت اجتماعی بر تصویر خودآگاه هستند. برای مثال، پژوهشی در قبرس نشان داد که شرکتهای بزرگ برای نگهداری مشتریان، به برنامه­هایی روی آورده­اند که نشان می­دهد آنها در برابر جامعه مسئولیت­پذیر هستند (نگیوین، 2006). پژوهشی که بین سال­های 1998 تا 2001 نسبت مشتریانی که به ایفای مسئولیت اجتماعی اهمیت می­دهند، دو برابر شده است (مارتینز و نورمن، 2004).

تصویر شرکت برای نخستین بار در دهه­ی 1950 و در رفتار مصرف کننده مطرح شد (کازالویس و همکاران، 2001). البته در آن زمان منظور از تصویر شرکت، همان برند بود که آن را مجموعه اي از ادراكاتي تعريف
مي­ كردند كه از تداعي برند در ذهن ايجاد می­شود (لیولین، 2002).

 

اهداف تحقیق

بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت­ پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان می­باشد.

– اهداف کلی

– بررسی بُعد اقتصادی مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت

– بررسی بُعد اقتصادی مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار

– بررسی بُعد قانونی مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت

– بررسی بُعد قانونی مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار

– بررسی بُعد اخلاقی مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت

– بررسی بُعد اخلاقی مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار

– بررسی بُعد خیرخواهانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت

– بررسی بُعد خیرخواهانه مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار

روش تحقیق

با استفاده از نرم افزار Spss به روش تحلیل رگرسیون و همچنین نرم افزار Amos جهت انجام معادلات ساختاری و تحلیل فرضیات استفاده می­ گردد.

منابع

– موجودي، امین، درزیان عزیزي، عبدالهادي، قاسمی، پریا (1393). بررسی تأثیر مسئولیت­پذیري اجتماعی سازمان به وفاداري مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)، مجله مدیریت بازرگانی، شماره 22، 116- 99.

– محمديان، م.، ختايي، ا (1390). رابطه ميان عوامل رواني، اجتماعي و رفتار مصرف كنندة سبز (حامي زیست). مدیریت بازرگانی، 3(7): 160- 143.

 

  • Brammer S. & Pavelin, S. (2004). Building a Good Reputation. European Management Journal, 22(6): 704-713.
  • Business and Society, 41(4): 371-392.
  • Cooper, A. (1999). What’s in a name?, ADMAP Publications, 34(6): 30-32.
  • Lewellyn, P.G. (2002). Corporate reputation: Focusing the Zeitgeist, Business & Society, 41(4): 446-455.
  • Lewis, S. (2001). Measuring Corporate Reputation. Corporate Communications: An International Journal, 6(1): 31-35.
  • Martinez, R.J., Norman, P.M. (2004). Whither Reputation? The effects of different stakeholders, Business Horizons, 47(5): 25-32.
  • Matute-Vallejo, J., Bravo, R., Pina, J.M., 2011. The in fluence of corporate social responsibility and price fairness on customer behaviour: evidence from the financial sector. Corporate Soc. Responsib. Environ. Manag. 18 (6), 317–331.
  • Morris, M.G.,& Dillon, A. (1997). How user perceptions influence software use. IEEE Software, 14( 4), 58-65.
  • Nguyen, N. (2006). The Perceived Image of Service Cooperatives: An Investigation in Canada and Mexico. Corporate Reputation Review, 9(1): 62-77.
  • Wartick, S.L. (2002). Measuring Corporate Reputation: Defining and Data.

 

پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان-رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده توسط ماهان داک

 

آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: مصرف کنندگان مواد غذایی در شهر کرمانشاه)”