- گزارش کار آزمایشگاه شیمی
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی عمومی 1
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی عمومی 2
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 2
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی معدنی 1
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی معدنی 2
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی فیزیک 1
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی فیزیک 2
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی تجزیه 2
- تجزیه دستگاهی (آنالیز دستگاهی)
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی پلیمر
- گزارش کار آزمایشگاه تصفیه آب
- گزارش کار آزمایشگاه زیست شناسی
- گزارش کار آزمایشگاه بیوشیمی
- گزارش کار آزمایشگاه عملیات واحد
- گزارش کار آزمایشگاه ترمودینامیک
- گزارش کار آزمایشگاه فیزیک
- گزارش کار آزمایشگاه مبانی مهندسی برق
- گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح
پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: مصرف کنندگان مواد غذایی در شهر کرمانشاه)
- دسته بندی: علوم انسانی
- حجم فایل: -
- نوع فایل: zip
- صفحات: 6
- مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: مصرفکنندگان مواد غذایی در شهر کرمانشاه)
پايان نامه ی كارشناسي ارشد_رشته مدیریت بازرگانی
فهرست مطالب
- بيان مسأله
- اهمیت و ضرورت انجام تحقيق
- مرور ادبیات و سوابق مربوطه
- جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
- اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي)
- سؤالات تحقیق
- فرضيه هاي تحقیق
- تعريف واژهها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
- روش شناسی تحقیق
- منابع و ماخذ
- جامعه آماري، روش نمونه گيري و حجم نمونه
- روشها و ابزار تجزيه و تحليل داده ها
بخش هایی از مطالب پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان
بيان مسأله
شرکتهای بزرگ از تأثیر ایفای مسئولیت اجتماعی بر تصویر خودآگاه هستند. برای مثال، پژوهشی در قبرس نشان داد که شرکتهای بزرگ برای نگهداری مشتریان، به برنامههایی روی آوردهاند که نشان میدهد آنها در برابر جامعه مسئولیتپذیر هستند (نگیوین، 2006). پژوهشی که بین سالهای 1998 تا 2001 نسبت مشتریانی که به ایفای مسئولیت اجتماعی اهمیت میدهند، دو برابر شده است (مارتینز و نورمن، 2004).
تصویر شرکت برای نخستین بار در دههی 1950 و در رفتار مصرف کننده مطرح شد (کازالویس و همکاران، 2001). البته در آن زمان منظور از تصویر شرکت، همان برند بود که آن را مجموعه اي از ادراكاتي تعريف
مي كردند كه از تداعي برند در ذهن ايجاد میشود (لیولین، 2002).
اهداف تحقیق
بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان میباشد.
– اهداف کلی
– بررسی بُعد اقتصادی مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت
– بررسی بُعد اقتصادی مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار
– بررسی بُعد قانونی مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت
– بررسی بُعد قانونی مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار
– بررسی بُعد اخلاقی مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت
– بررسی بُعد اخلاقی مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار
– بررسی بُعد خیرخواهانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت
– بررسی بُعد خیرخواهانه مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار
روش تحقیق
با استفاده از نرم افزار Spss به روش تحلیل رگرسیون و همچنین نرم افزار Amos جهت انجام معادلات ساختاری و تحلیل فرضیات استفاده می گردد.
منابع
– موجودي، امین، درزیان عزیزي، عبدالهادي، قاسمی، پریا (1393). بررسی تأثیر مسئولیتپذیري اجتماعی سازمان به وفاداري مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)، مجله مدیریت بازرگانی، شماره 22، 116- 99.
– محمديان، م.، ختايي، ا (1390). رابطه ميان عوامل رواني، اجتماعي و رفتار مصرف كنندة سبز (حامي زیست). مدیریت بازرگانی، 3(7): 160- 143.
- Brammer S. & Pavelin, S. (2004). Building a Good Reputation. European Management Journal, 22(6): 704-713.
- Business and Society, 41(4): 371-392.
- Cooper, A. (1999). What’s in a name?, ADMAP Publications, 34(6): 30-32.
- Lewellyn, P.G. (2002). Corporate reputation: Focusing the Zeitgeist, Business & Society, 41(4): 446-455.
- Lewis, S. (2001). Measuring Corporate Reputation. Corporate Communications: An International Journal, 6(1): 31-35.
- Martinez, R.J., Norman, P.M. (2004). Whither Reputation? The effects of different stakeholders, Business Horizons, 47(5): 25-32.
- Matute-Vallejo, J., Bravo, R., Pina, J.M., 2011. The in fluence of corporate social responsibility and price fairness on customer behaviour: evidence from the financial sector. Corporate Soc. Responsib. Environ. Manag. 18 (6), 317–331.
- Morris, M.G.,& Dillon, A. (1997). How user perceptions influence software use. IEEE Software, 14( 4), 58-65.
- Nguyen, N. (2006). The Perceived Image of Service Cooperatives: An Investigation in Canada and Mexico. Corporate Reputation Review, 9(1): 62-77.
- Wartick, S.L. (2002). Measuring Corporate Reputation: Defining and Data.
پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان-رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده توسط ماهان داک
آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.