پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: مصرف کنندگان مواد غذایی در شهر کرمانشاه)

29,000 تومان

پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت­ پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: مصرف­کنندگان مواد غذایی در شهر کرمانشاه)

پروپزال كارشناسی ارشد_رشته مدیریت بازرگانی

فهرست مطالب

  • بيان مسأله
  • اهمیت و ضرورت انجام تحقيق
  • مرور ادبیات و سوابق مربوطه
  • جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
  • اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي)
  • سؤالات تحقیق
  • فرضيه ‏هاي تحقیق
  • تعريف واژه‏ ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
  • روش شناسی تحقیق
  • منابع و ماخذ
  • جامعه آماري، روش نمونه‏ گيري و حجم نمونه
  • روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده ‏ها

بخش هایی از مطالب پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان

 

بيان مسأله

شرکت­های بزرگ از تأثیر ایفای مسئولیت اجتماعی بر تصویر خودآگاه هستند. برای مثال، پژوهشی در قبرس نشان داد که شرکتهای بزرگ برای نگهداری مشتریان، به برنامه­هایی روی آورده­اند که نشان می­دهد آنها در برابر جامعه مسئولیت­پذیر هستند (نگیوین، 2006). پژوهشی که بین سال­های 1998 تا 2001 نسبت مشتریانی که به ایفای مسئولیت اجتماعی اهمیت می­دهند، دو برابر شده است (مارتینز و نورمن، 2004).

تصویر شرکت برای نخستین بار در دهه­ی 1950 و در رفتار مصرف کننده مطرح شد (کازالویس و همکاران، 2001). البته در آن زمان منظور از تصویر شرکت، همان برند بود که آن را مجموعه اي از ادراكاتي تعريف
مي­ كردند كه از تداعي برند در ذهن ايجاد می­شود (لیولین، 2002).

 

اهداف تحقیق

بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت­ پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان می­باشد.

– اهداف کلی

– بررسی بُعد اقتصادی مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکت

– بررسی بُعد اقتصادی مسئولیت اجتماعی بر قصد رفتار

و …

روش تحقیق

با استفاده از نرم افزار Spss به روش تحلیل رگرسیون و همچنین نرم افزار Amos جهت انجام معادلات ساختاری و تحلیل فرضیات استفاده می­ گردد.

منابع

  • موجودي، امین، درزیان عزیزي، عبدالهادي، قاسمی، پریا (1393). بررسی تأثیر مسئولیت­پذیري اجتماعی سازمان به وفاداري مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)، مجله مدیریت بازرگانی، شماره 22، 116- 99.
  • محمديان، م.، ختايي، ا (1390). رابطه ميان عوامل رواني، اجتماعي و رفتار مصرف كنندة سبز (حامي زیست). مدیریت بازرگانی، 3(7): 160- 143.
  • Brammer S. & Pavelin, S. (2004). Building a Good Reputation. European Management Journal, 22(6): 704-713.

و …

 

پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان-رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده توسط ماهان داک

 

آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروپزال بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر تصویر شرکت و قصد رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: مصرف کنندگان مواد غذایی در شهر کرمانشاه)”