- گزارش کار آزمایشگاه شیمی
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی عمومی 1
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی عمومی 2
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 1
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی آلی 2
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی معدنی 1
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی معدنی 2
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی فیزیک 1
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی فیزیک 2
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی تجزیه 2
- تجزیه دستگاهی (آنالیز دستگاهی)
- گزارش کار آزمایشگاه شیمی پلیمر
- گزارش کار آزمایشگاه تصفیه آب
- گزارش کار آزمایشگاه زیست شناسی
- گزارش کار آزمایشگاه بیوشیمی
- گزارش کار آزمایشگاه عملیات واحد
- گزارش کار آزمایشگاه ترمودینامیک
- گزارش کار آزمایشگاه فیزیک
- گزارش کار آزمایشگاه مبانی مهندسی برق
- گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح
پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی
- دسته بندی: علوم انسانی
- حجم فایل: -
- نوع فایل: zip
- صفحات: 10
- مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی
پایان نامه كارشناسي ارشد_رشته زبان انگلیسی
فهرست مطالب
- بيان مسأله
- اهمیت و ضرورت انجام تحقيق
- مرور ادبیات و سوابق مربوطه
- جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق
- اهداف مشخص تحقيق (شامل اهداف آرماني، کلی، اهداف ويژه و كاربردي)
- سؤالات تحقیق
- فرضيه هاي تحقیق
- تعريف واژه ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی)
- روش شناسی تحقیق
- روشها و ابزار تجزيه و تحليل دادهها
بخش هایی از مطالب پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی
بيان مسأله
Individual differences add to our ability to predict scores on tests of academic achievement and confirm that personality factors are as important as intelligence for educational achievement. The idea that language learning varies with personality traits may suggest that some of these traits are beneficial for learners (Strong, 1983, as cited in Kezwer, 1987). Crozier (1997) cites some important personality traits with regard to the individual differences among learners: intelligence, anxiety, motivation, self-confidence, shyness, aggressiveness.
اهداف تحقیق
The ideal objective of this study is to solve the problems of Iranian EFL learners in grammar regarding their personality characteristics
The main objective of study is to find the relationship between Iranian EFL learners’ self-regulation and self-efficacy and their grammar learning strategy use.
The specific objective of this study is to distinguish between Individual characteristics (self-efficacy or self-regulation) in enhancing EFL learners’ grammar learning strategy use.
روشها و ابزار تجزيه و تحليل دادهها
Data will be analyzed using Pearson correlation to investigate the relationships between EFL learners’ self-efficacy their grammar language learning strategies. Mean and Standard Deviation of questionnaire items will be calculated.
.
پروپزال رابطه بین خودکارآمدی، خودتنظیمی، زبان آموزان ایرانی و استفاده از استراتژی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی-رشته زبان انگلیسی-تهیه شده توسط ماهان داک
آموزش ویدیویی باز کردن فایل های زیپ در گوشی های اندرویدی
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.